Dojazd

Dojazd: Od Strony Zakopanego:

1 sposób

Wjeżdżając do Zakopanego ul. Kasprowicza przez pierwsze rondo prosto, następna ulica to Nowotarska i przez drugie rondo (Rondo Solidarności) również prosto, na trzecim rondzie (Rondo Dmowskiego) w prawo na wiadukt na ul. Powstańców Śląskich. Ulica ta prowadzi do Kościeliska. Po około 3 km nazwa ulicy zmienia się na Nędzy Kubińca – dalej należy jechać prosto. W centrum Kościeliska należy minąć drewniany Kościół po prawej stronie ulicy. Za kościołem droga prowadzi łukiem w lewo i po 300 m koło remizy strażackiej rozdziela się: główna droga prowadzi w lewo natomiast w tym miejscu należy skręcić w prawo w ul. Rysulówka. Jest to wąska droga asfaltowa prowadząca do osiedli mieszkaniowych. Jadąc tą drogą ok. 1 km dojeżdża się do lasu, po prawej stronie mijając Osadę Góralską (12 podobnych budynków). Po ok. 100 m od Osady będzie rozwidlenie dróg, w tym miejscu znajduje się niebieska strzałka informacyjna z napisem Staszelówka. Należy skręcić mocno w prawo (kąt ok. 130°) w drogę leśną-gruntową i jechać przez las. Po około 150 m wyjedzie się z lasu i po prawej stronie otworzą się polany z widokiem na góry. Po kolejnych 50 m po prawej stronie stoją dwa takie same domki, ogrodzone drewnianym płotem z oświetleniem. To właśnie tu.

2 sposób

Wjeżdżając do Zakopanego ul. Kasprowicz przez pierwsze rondo prosto, następna ulica to Nowotarska i przez drugie rondo (Rondo Solidarności) również prosto , na trzecim rondzie (Rondo Dmowskiego) w lewo, jeszcze ok. 200 m ul. Nowotarską. Po lewej stronie mija się ul. Krupówki i w tym miejscu droga przechodzi w ul. Kościeliską. Drogą tą należy jechać ok. 5 km aż do parkingów przy wejściu do Doliny Kościeliskiej. Naprzeciwko wejścia do doliny (wejście jest po lewej stronie drogi głównej) należy skręcić w prawo zaraz za parkingami, w drogę asfaltową, wzdłuż postoju dla busów i jechać ok. 1 km do skrzyżowania z ul. Rysulówka. Po drodze po lewej stronie mija się tor do biatlonu. Mijając biatlon jechać jeszcze ok..150 m aż do skrzyżowania. Na skrzyżowaniu należy skręcić w lewo w ul. Rysulówka i kierować się na osiedle Brzyzek i Roztoki. (Na skrzyżowaniu jest oznaczenie niebieskimi tabliczkami z nazwami ulic). Od tego miejsca należy jechać ok. 500 m aż dojedzie się do lasu, po prawej stronie mijając Osadę Góralską. Po ok. 100 m od Osady będzie rozwidlenie dróg, w tym miejscu znajduje się niebieska strzałka informacyjna z napisem Staszelówka. Należy skręcić mocno w prawo w drogę leśną-gruntową i jechać przez las. Po około 150 m wyjedzie się z lasu i po prawej stronie otworzą się polany z widokiem na góry. Po kolejnych 50 m po prawej stronie stoją dwa takie same domki, ogrodzone drewnianym płotem z oświetleniem. To właśnie tu.

Od strony Czarnego Dunajca i Witowa:

(Polecamy tę drogę jako dogodniejszą i szybszą – bez przepychania się przez centrum Zakopanego)

Jadąc od strony Krakowa należy w Rabce na wiadukcie kolejowym skręcić w prawo w kierunku na Czarny Dunajec – jest oznakowanie. W Czarnym Dunajcu na skrzyżowaniu ze światłami należy jechać prosto. Po ok. 20 km dojeżdża się do wejścia do Doliny Kościeliskiej. Charakterystycznym punktem są duże parkingi w większości po lewej stronie drogi głównej. Naprzeciwko wejścia do doliny (wejście jest po prawej stronie drogi głównej) należy skręcić w lewo bezpośrednio przed parkingami, w drogę asfaltową, wzdłuż postoju dla busów i jechać ok. 1 km do skrzyżowania z ul. Rysulówka. Po drodze po lewej stronie mija się tor do biatlonu. Mijając biatlon jechać jeszcze ok.150 m aż do skrzyżowania. Na skrzyżowaniu należy skręcić w lewo w ul. Rysulówka i kierować się na osiedle Brzyzek i Roztoki (Na skrzyżowaniu jest oznaczenie niebieskimi tabliczkami z nazwami ulic ). Od tego miejsca należy jechać ok. 500 m aż dojedzie się do lasu, po prawej stronie mijając Osadę Góralską. Po ok. 100 m od Osady będzie rozwidlenie dróg, w tym miejscu znajduje się niebieska strzałka informacyjna z napisem Staszelówka. Należy skręcić mocno w prawo w drogę leśną-gruntową i jechać przez las. Po około 150 m wyjedzie się z lasu i po prawej stronie otworzą się polany z widokiem na góry. Po kolejnych 50 m po prawej stronie stoją dwa takie same domki, ogrodzone drewnianym płotem z oświetleniem. To właśnie tu.